Din pacate azi a fost o zi neagra in special din cauza mea. De dimineata nu am ce sa imi reprosez, am reusit sa ma trezesc, sa plec sa scoala asa ca am fost relativ fericit. Mi-am predat si eu ca tot omul atestatul la engleza pentru ca saptamana viitoare deja urmeaza examinarile,dar asta nu conteaza asa mult. Apoi am avut meci de basket cu echipa scolii, un meci care s-a pierdut mai ales pe pana mea, cel putin asa simt eu.

Seara mi s-a luminat cand am apucat sa vorbesc cu iubita mea ce mi-a readus zambetul pe buze cu doar cateva vorbe din gurita ei fermecata, dar prost cum sunt, am reusit sa o dau in bara si sa stric si seara asta cu orgoliu meu tampit.Uneori nu realizez ca acum, de cand relatia noastra a ajuns la alt nivel, fiind mult mai matura, trebuie sa ma comport ca atare. Si nu am niciun dubiu in ceea ce vreau si o vreau doar pe ea pentru totdeauna! Eu am ramas aproape la fel de copil ca in prima zi cand ne-am cunoscut,si am inteles ca acum lucrurile stau cu totul altfel, nu mai poti face sau spune tot ce puteai la inceput, tind sa precizez ca la inceput a fost cea mai frumoasa prietenie si abia apoi a urmat inevitabilul adica dragostea care e cel mai frumos lucru care mi s-a putut intampla. Acum nu mai putem spune una sau alta ca se supara unul sau celalt si mi se pare perfect normal, dar uneori uit si ma dau in petec si imi pare atat de rau!!! Asa am patit si seara asta pur si simplu nu am realizat ca intind coarda si am reusit sa stric seara si imi pare foarte rau:(

Relatiile la distanta sunt incredibil de grele in special daca sentimentele sunt cu adevarat pure, dar in acelasi timp dupa lunga asteptare rasplata e cea mai mare. Da e greu si va fi greu inca ceva vreme de acum incolo. Dar altfel nu are farmec pentru ca ceva nemuncit isi pierde repede din valoare si din atractie. Oricat de greu poate fi sunt in acelasi timp cel mai fericit ca am ceva pentru care sa ma lupt am pentru cine sa traiesc! Si sunt ferm convins daca traiesti pentru tine traiesti degeaba si faci o mare greseala!

