Baietii de la PCNews(sigur sunt baieti daca ofera bani pentru blog, femeile ar da banii numai pe cumparaturi), ofera o droaie de bani, mai exact 10 000 de dolari.

Acum o sa fac o lista cu ceea ce vreau sa cumpar de acesti bani:
-un cub rubik 20×20;
-o bicicleta pentru doua persoane, vreau sa fac inconjurul lumii cu iubitul meu, pe bicicleta;
-niste adidasi, tenesii de ii am mi s-au cam rupt si tare mult am mai tinut la ei;
-un domeniu pentru acest blog, sa il pot numi si pe el cu un singur L si sa aiba si el .com sau .ro la sfarsit;
-un laptop, dar inainte de laptop, mi-as dori mai intai o camera profesionala de fotografiat.
-haine pentru scoala, ca doar o sa sara toate mandrele de la mine din clasa „dar vai, uite ce mi-am mai cumparat eu vara asta, tu ce ti-ai cumparat”. Aveam de gand s ale ofer cateva replici, dar ca sa nu existe cearta, o sa imi cumpar doar de impresie, pentru a multumi publicul roman.
-mancare pentru vegetarieni. As vrea sa fiu vegetariana, dar nu am bani ca sa imi cumpar tot ceea ce trebuie pentru a avea in fiecare zi mese complexe. Stiti doar ce scump este sa fii vegetarian

Restul de bani i-as da lui frate-meu, ca asta fac de cand sunt mica. Deci baieti darnici de la PCNews, eu chiar am ce sa fac cu banii!

